Tanıtım Filmi
Tanıtım videosu, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi müşterilere ve potansiyel müşterilere tanıtmak amacıyla hazırlanmış bir işletme videosudur. Rev Film olarak oluşturduğumuz tüm tanıtım videoları bir anlamda markanızı hedef kitlenize tanıtır. Rev film olarak tanıtım videosu çekerken öncelikle firmanızın tüm departmanlarını inceler, bunların hedef kitlenize nasıl sunulacağı ile ilgili analizler oluşturur en sonda bu analizler ışığında senaryoya dökeriz.
Rev Film olarak oluşturduğumuz tanıtım videoları türleri:
• Ürün videoları
• Tanıtım videoları
• Ürün lansman videoları
• Etkinlik videoları
• Açıklayıcı videolar
• Video reklamlar
• İnsan Kaynakları videoları
• Sıkça Sorulan Sorular videoları
• Referans videoları
… ve çok daha fazlası. Tanıtım videolarında olasılıklar sonsuzdur. Bu yüzden bir çalışma esnasında mutlaka sizlerle sürekli irtibat halinde olur, sizi en doğru şekilde tanıtırız. Hayal gücünüzden korkmayın. Günümüzde tanıtım videoları çok benzerlik göstermekte o yüzden hayal gücünüzle katacağınız farklılıklar sizi her zaman rakiplerinizden bir adım öne taşıyacaktır.
Bir tanıtım videosu ne kadar olmalıdır?
Rev Film olarak iyi bir tanıtım videosunun 2 dakikadan kısa tutmaya özen gösteririz. Bu süre önemlidir çünkü daha uzun videolar izleyici için sıkıcı görülüp ilgi kaybına yol açabilir. Şirketinizi en iyi tanıtacak yönleri bu 2 dk ya sığdırarak ilgiyi canlı tutmak en doğrusu olacaktır.
Büyük şirketler ve uluslararası markalar bile bunun doğru olduğunu biliyor. Örneğin Intel, 2 dakikadan daha uzun tanıtım videoları yayınlamayı reddediyor.
Bir tanıtım videosu satışları nasıl artırır?
Web siteniz ve sosyal medyada yayınlayacağınız bir tanıtım videosu ile müşteri geri dönüşüm oranınız ortalama %80 artar. İşte tanıtım videoları bu kadar güçlüdür. Başarılı tanıtım videoları hakkında dikkat edilmesi gerekenler:
• Kendinizi ve çalışanlarınızı öne çıkaran videolar çekmek: Özellikle bu videolar sosyal medyada paylaşıldığında marka güvenini arttırır.
• Sürekli bir video serisi marka bağlılığını arttırıp müşterilerde yeni videolarla ilgili merak oluşturur.
• Video, ziyaretçilerin sayfanızda kalma süresini önemli ölçüde artırır.
• Arama motorları her zaman video kullanan şirketleri tercih eder.
Dünya çapında pazarlamacıların % 52'si videoyu en iyi yatırım getirisi olan içerik olarak adlandırıyor. Bu nedenle, dijital pazarlama stratejinizin önüne bir tanıtım videosu koymak, satışları artırmanın ve yeni müşteriler kazanmanın anahtarıdır..